שר הביטחון גלנט, עם לוחמי גדוד ״נצח יהודה״ בצפון רצועת עזה

רוצים לעזור ללוחמים מבלי להכביד על הכיס?

סייעו בהוראת קבע בסכום חודשי נמוך בכרטיס אשראי - ניתן לביטול עצמי בכל עת

לאחר הסערה, גלנט לא חוזר בו: "יש צורך להוסיף עוד כוחות"

שר הביטחון אמר בשיחה עם לוחמי גדוד ״נצח יהודה״ בצפון רצועת עזה כי "מכבדים את החשיבות של לימוד התורה". עוד הבהיר כי "רק החזרת חטופים תביא להפוגה זמנית בלחימה״

לאחר הסערה שחולל בעקבות הצהרתו על חוק הגיוס, שר הביטחון יואב גלנט לא חוזר בו מדבריו.  ״מה שקורה במלחמה הזאת יוצר מציאות שבה יש צורך של הצבא להוסיף עוד כוחות ועוד מסגרות, וגם עלינו להאריך את שירות המילואים עד לארבעים יום בשנה, על מנת להחזיק את הקווים״, אמר בשיחה עם לוחמי גדוד ״נצח יהודה״ בצפון רצועת עזה.
לדבריו, ״אני חושב שכל הציבור בישראל ובוודאי מערכת הביטחון וממשלת ישראל, מכבדים את החשיבות ואת הצורך של לימוד התורה. הדוגמה של מי שנמצא כאן, זאת הדוגמה הטובה ביותר והפשוטה ביותר לעניין, ואני חושב שהיא גם סוללת דרך מבחינת ההתפתחות בתוך צה"ל וגם בתוך החברה הישראלית״.


"רק החזרת חטופים תביא להפוגה זמנית בלחימה״

כמו כן, השר גלנט נכנס לצפון רצועת עזה יחד עם מפקד אוגדת עזה תת-אלוף אבי רוזנפלד, קצין הנדסה ראשי תת-אלוף יואב טורחנסקי ומפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה אלוף-משנה חיים כהן, וצפה בשיטות השונות להשמדת המנהרות ברחבי רצועת עזה.

שר הביטחון אמר בתום הביקור כי "אנחנו הולכים וסוגרים על החמאס. נערכים לפעול גם ברפיח, גם במחנות המרכז, על מנת להגיע לשלב הבא כאשר אנחנו נחליט לפי העדיפויות שלנו. אנחנו משתמשים במידע שאנחנו מביאים מתוך מאגרי החמאס. ישנן כמויות מידע אדירות שהבאנו מתוך מקומות שהגענו אליהם – מחשבים, 'הארד-דיסקים', 'סרוורים״ ודברים אחרים – כל המידע הזה מפוענח, משמש אתכם על מנת להשמיד את המנהרות ואת מרכזי העצבים של החמאס״.

יואב גלנט (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

יואב גלנט (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

״רשת המנהרות שחמאס בנה משמשת אותנו עכשיו על מנת לפרק את הארגון. הם חשבו שזה יהיה מקומות המילוט שלהם, והמקומות שבהם הם ילחמו – לאט לאט זה הופך למלכודות. אתה סוגר במקום אחד, סוגר במקום שני, או שהוא נלחם או שהוא יוצא החוצה, ומה שאמרנו מתממש – כניעה או מוות – אין אפשרות שלישית. התוצאה ברורה מאוד: הם נחלשים בכל יום שעובר, אנחנו מתחזקים – אנחנו נלך ונהדק את החבל על הצוואר של החמאס עד שאנחנו מחסלים אותו. את המלחמה הזאת לא עוצרים עד שחמאס מפורק כמערכת ומחוסל כארגון. רק בדבר אחד נהיה מוכנים לוויתורים, אם נצטרך לעשות אותם, וזה בנושא חטופים״, סיכם.

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !