סיפור הגבורה של אביחי נטף שהיה מ"פ בגדוד נחשון

סיפור הגבורה של אביחי נטף – 17.7.2002

 11.12.2022 | מערכת האתר
פורסם ב: פורטל רחובות שלי

היום הוא יום ההוקרה לפצועי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה. תושב רחובות אביחי נטף שהיה מ"פ בגדוד נחשון , סיפר היום לחיילי נחשון בספורטק ברחובות את סיפור גבורתו המטורף והנס המדהים שקרה לו. צפו בסרטון המדהים

 

היום הוא יום חשוב מאוד בחברה הישראלית. יום ההוקרה לפצועי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה.

תושב רחובות אביחי נטף היה מ"פ בגדוד נחשון כשקרה לו הנס הגדול של חייו.

נטף כבר ראה את המוות מול עיניו עד שלפתע הוא ניצל באורח פלא.

נטף, למרות שנפצע משלושה כדורים בגופו, התעשת על עצמו, נאבק במחבל ולבסוף יצא חי מן הקרב.

היום נטף שוחח עם חיילי גדוד נחשון בספורטק ברחובות והדהים אותם במור"ק מטורף.

צפו בסיפורו של אביחי נטף:

קרב פנים אל פנים עם מחבל

פורסם ב: מעריבnrg
עמי בן דוד | 29/12/2005

ב-17 ביולי 2002 כאשר שימש כמפקד פלוגה בגדוד נחשון, פיקד נטף על חייליו במרדף אחר מחבלים, שביצעו פיגוע באוטובוס בכניסה להתנחלות עמנואל, ובו נהרגו תשעה אזרחים. במהלך הקרב הוא הסתער לבדו על אחד המחבלים הנמלטים, אך נשקו האישי הפסיק לירות בגלל מעצור.

נטף מצא את עצמו עומד מול מחבל חמוש. "הסתכלנו זה לזה בעיניים", הוא סיפר בראיון לעיתון "במחנה". " הוא התחיל לרוץ לכיוון שלי ולצעוק 'אללה אכבר'. שמעתי ארבע יריות, והרגשתי דם מתחיל לזרום בחלק התחתון של גופי. הוא נצמד אליי וכיוון לי את האקדח לראש. חיכיתי לירייה החמישית, ואז לא לראות כלום. פשוט ויתרתי, השלמתי עם העובדה שאני הולך למות".

למזלו של נטף, לחץ המחבל על ההדק אבל גילה שהכדורים במחסניתו אזלו. "אמרתי לעצמי 'איזה מזל'", סיפר נטף שהתחיל להיאבק במחבל על אף שנפצע בינוני. "אחרי שהתחלנו ללכת מכות, הוא תפס לי את הנשק וניסה לברוח. תפסתי לו ברגליים וניסיתי להפיל אותו. נגררתי אחריו איזה מטר, וברגע שהוא הסתובב לכוון אליי את הנשק, ירה בו חייל אחר והרגו".

במהלך הקרב נהרג סגן אלעד גרנדיר ז"ל חברו של נטף, ואילו הוא עצמו אושפז בבית החולים כשהוא סובל מפציעות ירי בכל חלקי גופו. בראיון לאתר האינטרנט "אם הפצועים" הוא סיפר לאחר פציעתו: "בתחילה, בבית החולים אתה נחשב לגיבור. העיתונים מפרסמים עליך כתבות, אח"מים באים לבקר אותך וללחוץ את ידך. אבל אט אט הכל נרגע ואתה מפסיק להיות כוכב".

 

 

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !