אחד שיודע: מג"ד בא"ח כפיר כותב למתגייסים הטריים

סא"ל בני קטה, מפקד בסיס האימונים של חטיבת כפיר, התגייס במחזור אוגוסט 2005 לגדוד דוכיפת בחטיבה.

סא"ל בני קטה :             
צילום: דובר צה"ל

פורסם ב:
לכתבה המקורית – לחץ כאן

מתגייסי חטיבת כפיר, מחזור נובמבר 2021, ברוכים הבאים.

היום אתם מתחילים את דרככם בצה״ל, דרך שבסופה תצטרפו למשפחת לוחמי החטיבה המנומרת- חטיבת כפיר.

הגעתם לחטיבה הגדולה מבין חטיבות החי"ר. החטיבה מורכבת מארבעה גדודים וסיירת, אשר מתמחים בלחימה בשטחים בנויים ומורכבים, ולוחמה בטרור בכלל גזרות הלחימה.

לאחר שתעברו את שרשרת החיול בלשכות הגיוס השונות, תגיעו לבא"ח כפיר, הממוקם בבקעת הירדן. הבא״ח יהפוך לביתכם החדש בשמונת החודשים הקרובים, ובו תעברו את פרק הטירונות וההכשרה המתקדמת.

במהלך זמנכם בבא"ח, תוכשרו במגוון מקצועות כגון לוחמה בשטח בנוי, שדאות וקליעה, וכמו כן תלמדו גם רבות על חשיבות ערכי הרעות ועבודת הצוות. בתקופת זמן זו תבצעו הכשרה מקצועית ואינטנסיבית בה תהפכו ללוחמים וחיילים, תכירו חברים שיהיו לכם למשפחה ותלמדו את ערכי החטיבה וצה"ל.

אני מברך אתכם על בחירתכם לשרת כחיילים קרביים. זכות גדולה בידיכם, להיות לוחמים ולהגן על אזרחי מדינת ישראל.

ברצוני לפנות כעת להוריי המתגייסים הטריים: אני מודה לכם על כך שאתם מפקידים בידנו את החשוב לכם מכל- ילדיכם. אני כאבא, מבין את גודל הדאגה והרגשות שמלווים אתכם ביום זה, ועל כן חשוב לי להגיד כי היחס האישי, וצרכי הלוחמים נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו. נדאג לעשות הכל כדי שיחזרו הביתה בשלום.

אני זוכר את תקופת הכשרתי כאילו הייתה אתמול. האימונים, המשימות, האתגרים והחברים, כל אלו היו חוויות בלתי נשכחות. זכות גדולה עבור מפקדי הבא"ח, ועבורי באופן אישי להכשיר את הדורות הבאים של לוחמי החטיבה. אנו מתחייבים להכשיר ולהנהיג אתכם קדימה, תוך דוגמה אישית בכל מעשה.

אני סומך עליכם ומאחל לכם הצלחה רבה בדרכם הצבאית!

מפקד בא"ח כפיר, סא"ל בני קטה.

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !