פשיטות בקסבה, חיסול עשרות מחבלים ותקיפת מאות מטרות: צק"ח כפיר תמרנו לראשונה בחאן יונס

פורסם ב:

לכתבה המקורית – לחץ כאן

בשבועות האחרונים צוות הקרב החטיבתי כפיר פעל במרחב חאן יונס. במהלך הלחימה הכוחות חיסלו עשרות של מחבלים, פשטו על עשרות תשתיות טרור והשתלטו על מפקדות של ארגון הטרור חמאס.
בימים האחרונים פעל צוות הקרב של חטיבת כפיר בקסבה בחאן יונס שבשכונת 'בני סוהילה'. הכוחות איתרו בקסבה אמצעי לחימה רבים, נשקים, מטענים, רימונים, מחסניות ורקטות. באחת הפשיטות נמצאה והושמדה מחרטה ביתית ששימשה ליצירת כלי נשק.

 

"במהלך הלחימה, סרקנו מרחבים ניכרים במרחב הקסבה ובשכונות ובאיתורים הנוספים", תיאר מג"ד דוכיפת, סא"ל סהר, "מצאנו אמל״ח, מצאנו המון תשתיות אויב, השמדנו את כולם. הלחימה התבצעה עם לא מעט כוחות הנדסיים מקצועיים, אשר בשותפות השמדנו פירים, הרסנו תשתיות תת-קרקעיות, וחיסלנו מחבלים".
צוות הקרב החטיבתי החל לפעול עם תחילת התמרון במרחב צפון הרצועה בשכונת שאג'עייה ולאחר מכן בדרום בחאן יונס. זוהי הפעם הראשונה שהחטיבה מתמרנת בשיתוף עם כוחות השריון, האוויר וההנדסה, פעלו כתף אל כתף בקרבות פנים אל פנים מול מחבלים, מעל ומתחת לקרקע.

 

לוחמי צוות הקרב של חטיבת כפיר יצאו אמש מרצועת עזה למספר ימי התרעננות והעלאת כשירות והוחלפו בכוחות אחרים בחאן יונס, ולאחר מכן תמשיך החטיבה בפעילות מבצעית בהתאם להערכת המצב.

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !