עפולה מחבקת את רופאי וחובשי חטיבת כפיר

עיריית עפולה המאמצת את חטיבת כפיר גייסה מאז החלה המלחמה באמצעות רכזת החטיבה תיקי רפואה עמוסי ציוד ומדים טקטיים ל-45 רופאי החטיבה. צילום: דוברות עיריית עפולה

 

עיריית עפולה מאמצת את חטיבת כפיר זה למעלה מעשור ובחודשיים האחרונים האימוץ בא לידי ביטוי במגוון דרכים וביניהם הזמנת יחידות החטיבה לימי הפוגה לגדודים השונים של חטיבת כפיר וביניהם חרוב, נצח יהודה, דוכיפת ועוד בפארק המים העירוני "גליצ" שכללו מסיבות והופעות של זמרים, ארוחות צהריים חמות, ציוד ופינוקים שנתרמו על ידי תושבי העיר והסביבה.

כמו כן תרמו תושבי עפולה ציוד רב לחיילי החטיבה בבסיסים השונים ברחבי הארץ הן במסגרת התגייסות אזרחית של גופים ותושבים מעפולה והן במסגרת גיוס תרומה בשיתוף העירייה שהתמקדה בפאן הרפואי כאשר נתרמו שלושה תיקים עמוסי ציוד רפואי תרומת ד"ר אסף רבין ושחר בייר וכן 45 זוגות מדים טקטיים שנתרמו לרופאי החטיבה הנמצאים בלחימה בעזה והועברו לרס"פ גדוד 900. את הציוד הרפואי והמדים גייסה אשת הקשר של עיריית עפולה והחטיבה, אלימור חי, באמצעות מתנדבים שונים מעפולה ובכלל.

ראש העיר, אבי אלקבץ, אמר: "העיר עפולה מאמצת את חטיבת כפיר כבר שנים ארוכות, בטח ובטח מאז שהחלה המלחמה בדרום במסגרתה נלחמים לוחמי החטיבה לראשונה גם ברצועת עזה. מפקדי החטיבה והלוחמים יודעים היטב שעפולה זה הבית והם מוזמנים אלינו מתי שרק יחפצו. אני רוצה להודות להם על העבודה שלהם ועל כך שהם שומרים עלינו ולברך אותם שיחזרו לביתם לשלום".

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !