סא"ל רן, מג"ד נחשון: "להיות מג"ד אומר לאהוב את מה שאתה עושה, עם מי שאתה עושה"

רוצים לעזור ללוחמים מבלי להכביד על הכיס?

סייעו בהוראת קבע בסכום חודשי נמוך בכרטיס אשראי - ניתן לביטול עצמי בכל עת

הוא מפקד על הלוחמים שתפסו את 'הקו הכחול' ב-7 באוקטובר והשמידו עמדות טרור של חיזבאללה, ועבורו המוטו של הגדוד הוא לא סתם קלישאה. הכירו את סא"ל רן, מג"ד נחשון

 21.04.24
מערכת את"צ

"המוטו של גדוד נחשון זה: האנשים, המשימה, הרוח", מכריז סא"ל רן, ומסביר מיד למה לא מדובר בסיסמה: "בלי האנשים אי אפשר לעמוד במשימה בצורה טובה, והרוח שלהם היא חלק מהמהות של גדוד, צריך להשקיע בה בשביל ליצור מסגרות חזקות".

בפרוץ המלחמה, גדוד נחשון תפס קו בגזרה הצפונית, ולפני כחודשיים, הוא עבר לאיו"ש – ומאז הלוחמים אמונים על הגנת יישובי השומרון. "הרחקנו פעילי חיזבאללה מהגבול והשמדנו עמדות טרור רבות", מספר סא"ל רן, "אך לא כל הלוחמים נלחמו איתנו בצפון. כ-40% מהחיילים שלי תמרנו בעזה כחלק מגדוד גפן, מביסל"ח או במחלקות המקצועיות שחברו לצק"ח 900".

סא"ל רן אוהב המון דברים ב'נחשון', אך יש בעיניו משהו שמייחד את הגדוד: "חדוות העשייה והרצון להוביל, גם אצל החיילים וגם אצל המפקדים, הם הדברים האהובים עליי כאן".

"כדי להיות מג"ד, אתה חייב לאהוב גם את מה שאתה עושה, וגם את מי שאתה עושה זה איתו – המקצוע והאנשים", הוא מסכם, "אומנם אנחנו בתקופה מאתגרת ומורכבת למדינת ישראל, אבל אני מאמין בלב שלם בכל אחד מהלוחמים בגדוד, ובטוח שנעשה כל משימה שנקבל בצורה הטובה ביותר".

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !