ליל הסדר בחטיבת כפיר: התאומים חגגו יחד

שגיא ונדיב מגדוד שמשון, חגגו יחד את החג בחטיבה המרחבית "שומרון"

את ערב הפסח הקרוב חגגו לוחמי צה"ל הרחק ממשפחותיהם, פזורים בבסיסי צה"ל השונים. מי שחגגו את החג בנפרד ממשפחתם אבל ביחד הם התאומים נדיב ושגיא קידר. נדיב משרת כמפקד כיתת המסלול של גדוד "שמשון" בחטיבת "כפיר" ושגיא משמש כצלף בפלוגה המסייעת של הגדוד.

חנן גרינווד פורסם ב: 

פורסם ב: חדשות ועדכונים - ישראל היום
הכתבה נערכה – לכתבה המקורית – לחץ כאן

השנה, בניגוד לשנים האחרונות, חגגו התאומים את ליל הסדר בנפרד ממשפחתם שמתגוררת בבית אל, אך יחדיו בחטיבה המרחבית 'שומרון', נוכח עוצר היציאות עליו הוחלט בצה"ל בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

עבור נדיב זו השבת הרביעית מאז הוכרז עוצר היציאות. "למרות שהמשמעות היא סגירת שבתות רבות וחג הפסח, אני שמח שאני יכול להפחית את הסיכון להדביק את משפחתי או להידבק מהסביבה. אני זוכה להכיר את החברים לפלוגה ואת חיילי בצורה שונה ממה שהכרתי עד היום מאחר וכולנו מתמודדים עם תקופה מורכבת וייחודית ועם אתגרים דומים שמאפיינים אותה".

רואים במצב גם אידיאל. נדיב ושגיא // צילום: דובר צה

רואים במצב גם אידיאל. נדיב ושגיא // צילום: דובר צה"ל
 
 

שגיא רואה בתקופה האחרונה הזדמנות ואומר כי "אני מרגיש בר מזל שקיבלתי הזדמנות אדירה להגן על הבית בשני מובנים – גם במניעת הפצת הנגיף ושמירה על בריאות משפחתי וגם בדריכות המבצעית לבצע הגנה בחטיבה המרחבית 'שומרון' עליה אני שומר בימים אלה."

התאומים שבילו את ליל הסדר יחדיו שמחים על ההזדמנות לחלוק את חווית החג למרות המרחק מהמשפחה. נדיב מספר כי "למרות שקשה למשפחה שלא נהיה בחג ביחד איתם, הם מבינים את המשמעות ומוקירים תודה על השירות המשמעותי שבחרנו לעשות". שגיא אחיו מסכים ומוסיף כי "חג הפסח מסמל בשביל עם ישראל מעבר מעבדות לחירות, וזוהי זכות בלתי רגילה לשרת בתקופה זו בצה"ל- צבא שמגן על עם ישראל ומבטיח את חירותה, קיומה וביטחון תושביה".

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !