לוחמי נצח יהודה תפסו שלושה ערבים שיידו אבנים בבנימין

"מנעו פיגוע"

לוחמי נצח יהודה תפסו שלושה ערבים שיידו אבנים בבנימין

בתום שלושה ימי מארבים סמוך ליישוב עפרה, הצליח כוח לוחמי גדוד נצח יהודה לשים ידו על מחבלים שעמדו לזרוק אבנים על רכבים בכביש 60.

יהונתן גוטליב , ט"ו בתמוז תש"פ 07/07/20 12:45 | עודכן:  18:56

פורסם ב: חדשות ערוץ 7
לכתבה המקורית – לחץ כאן

לוחמים מגדוד ׳נצח יהודה׳ ששהו במארב סמוך לישוב עפרה בבנימין, תפסו אמש (שני) שלושה מחבלים זורקי אבנים.

בתום מספר ימים של מארבים, הלוחמים הבחינו בשלושת המחבלים שעומדים לזרוק אבנים על רכבים הנוסעים בציר 60, וביצעו אחריהם מרדף עד שהצליחו לשים ידם עליהם. השלושה הועברו להמשך חקירה וטיפול של כוחות הביטחון.

מפקד הפלוגה המבצעית, סרן עומרי מירזנדה, אמר: "המעצר הלילה הוא רק אחד ממספר רב של פעילויות שאנחנו עושים כאן ביום ובלילה כדי לשמור על חיי התושבים ביישובים ובצירים".

הוא הוסיף, "ציר 60 הוא אחד מהצירים המרכזיים באיו"ש, עליו נוסעים עשרות אלפי אזרחים ישראלים ביום. לא רק ששמנו את היד על שלושה מחבלים, אלא העברנו מסר חד – מחבל שיזרוק אבנים ייתפס. אני מלא הערכה ללוחמים שמנעו בגופם פיגוע אבנים ותפסו את המחבלים. נמשיך לפעול 24/7 להגנה על הגזרה".

צילום: דובר צה"ל

מפקד המחלקה שביצעה את המארב והמרדף, סג״מ חזי דיין, אמר: "מתוך הבנה שצריך לתפוס כל מחבל שינסה לפגוע ברכבים ישראלים בצירים, שהינו במארבים במספר נקודות על ציר 60. אנחנו אחרי שלושה ימים של מארבים.

"זה לא פשוט לשכב בדריכות שעות ולפעמים אפילו ימים ולחכות, אבל הסבלנות משתלמת: הלילה זה הגיע, זיהינו מספר חשודים עם אבנים בידיהם וחתרנו למגע על מנת לתפוס אותם. יחד עם לוחמיי, אני גאה לקחת חלק בהגנה על גזרת בנימין".

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !