חטיבת כפיר – נלחמים בטרור, מגנים על הבית

סרן בניהו כהן, מפקד פלוגת שמשון בבא״ח כפיר, כותב למתגייסים החדשים.

סרן בניהו כהן , כ"ב באב תשע"ח 03/08/18 08:46
פורסם ב: חדשות ערוץ 7

סרן בניהו כהן

סרן בניהו כהן

צילום: דובר צה"ל

כשסיימתי תיכון והמשכתי לישיבה היה לי ברור שאני רוצה לעשות שירות משמעותי ולהתגייס ללוחמה.
היה לי ברור שהשירות שלי יהיה אחת החוויות המפתחות ביותר בחיי.

כשהתגייסתי לחטיבת כפיר הבנתי את המשמעות האדירה של החטיבה. חטיבה לוחמת שמסכלת פעילויות חבלניות עוינות בגזרות המורכבות ביותר. לחימה בטרור בשטח בנוי וצפוף, באיזורים מסוכנים רוויי אוכלוסייה.

הבנתי גם עד כמה כל לוחם ולוחם בחטיבה הם חשובים. הלוחמים שומרים על התושבים ביום ומבצעים פעילויות התקפיות בלילה. מגנים על הבית בקור ובחום. הצוותים הם כמו משפחה, ישנים ביחד ויוצאים לפעילויות ביחד. נמצאים זה לצד זה ברגעים הכי קשים והכי שמחים. ללא ספק השירות שלי הוא עוצמתי, מלמד ובעיקר מהנה.

ברוכים הבאים לכם הכפירניקים החדשים. החודש אתם מתחילים תקופה שאף פעם לא תשכחו. במהלך הטירונות תעברו הכשרות שונות בשטח, תתאמנו ותשתפרו עד שתהפכו ללוחמים מקצועיים. מכל ניווט ותרגיל תזכרו את רגעי הצחוק הקטנים ויחד עם זאת תוסיפו לעצמכם עוד קומה באישיות ועוד מדרגה במקצועיות.

תכירו חברי אמת שיהפכו לחלק מהמשפחה שלכם. תתרגלו למשמעת הקשוחה, אבל תמיד תראו לנגד עיניכם את המטרה לשמה התגייסתם – לסיים את המסלול בהצלחה, להצטרף לגדוד, לצאת לפעילויות ולמבצעים חשובים ובקיצור, להגן על הבית.

אני מבטיח לכם שלא תשכחו לעולם את ההשבעה ואת מסע הכומתה. אחרי לילה קשה וארוך של מסע מפרך, תעמדו בגאווה עם דמעות בעיניים ותקבלו את הכומתה המנומרת. הכתף תכאב מסחיבת האלונקה והעיניים יישרפו מרוב עייפות, אבל אתם תעמדו שם זקופים וגאים בעצמכם ובלוחמים שנהייתם. אתם תרגישו מה זה לשמור על הבית בכל יום ויום.

אני סמוך ובטוח שתעמדו בכל האתגרים שיעמדו בדרככם. אני אסכם בעצה חשובה, תחיו את הרגע ותנו את כל כולכם. גאה להיות שייך לחטיבה המנומרת. מאחל המון בהצלחה לכולכם!


חיילים רבים בחטיבה מתקשים "לגמור את החודש" – עשו את המעשה הראוי ותמכו בחיילים בתרומה בהוראת קבע בכרטיס האשראי (ניתן לביטול מיידי בכל עת)

trom

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !