"אני רק דומה לו" – חנן בן ארי התחזה לתורן מטבח והפתיע את חיילי גדוד דוכיפת של חטיבת כפיר – צפו בווידאו

הזמר והיוצר האהוב, שהכריז על הופעה מוזלת לחיילים בערב יום העצמאות, ממשיך לפרגן לחיילים: הוא הגיע למוצב של לוחמים בחטיבת כפיר והפתיע אותם בחדר האוכל | צפו בחנן בן ארי מקפיץ את חדר האוכל בבסיס

הזמר המוכר הסיר את המשקפיים, לבש מדים, ויצא לחלק אוכל לחיילים בבסיס גדוד דוכיפת • "בן ארי? זמר בינוני", ענה כשהעירו על הדמיון, אבל כשהתחיל לשיר כבר לא היה אפשר להסתתר • ומדוע יצא ליוזמה? כאן מסתתרת מחווה שרגשה את הרשת.

בן ארי הגיע לאחרונה לחדר האוכל של גדוד דוכיפת של חטיבת כפיר, שבה שירת, שנמצאים כרגע במוצב רנתיס, ליד רמאללה, והפתיע את החיילים, כחלק מפרויקט משותף לדובר צה"ל וגלי צה"ל, לקראת הופעה סגורה לחיילים ביום העצמאות.

"אני בלי משקפיים אז אני לא שומע טוב", טען בפני החיילים. "תמיד אומרים לי שאני דומה לו", אמר כשהפנו את תשומת ליבו לעובדה שהוא דומה לחנן בן ארי כשהוא מוסיף בבדיחות: "הוא זמר בינוני" ואז התחיל לשיר ולתופף להפתעת החיילים במקום, שהבינו בשלב הזה שמדובר בבן ארי האמיתי והצטרפו אליו בשירה נלהבת.

 

הסרטון הוא חלק מקידום לקראת הופעה סגורה שתיערך לחיילים בהאנגר 11 ביום העצמאות. בניגוד לזמרים אחרים, שגובים עשרות ומאות אלפי שקלים תמורת הופעות, החליט בן ארי להופיע בפני חיילים, כשהכרטיס יעלה 50 שקלים בלבד. "יום העצמאות מתקרב, וחשבתי לעצמי שמי שהכי מגיע להם לחגוג ביום הזה, אלו החיילות והחיילים שלנו", כתב בן ארי בפוסט שהעלה לדף הפייסבוק שלו לפני מספר שבועות.

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !