טקס החלפת מפקד חטיבת כפיר – אל"ם ציון רצון מונה ביום רביעי 29.3.17 למפקד חטיבת כפיר. הוא מחליף בתפקידו את אל"ם גיא חזות, שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות.

טקס ההחלפה נערך באנדרטת חטיבת כפיר בעפולה, במעמד מפקד פיקוד מרכז, אלוף רוני נומה, מפקד עוצבת עידן, תא"ל אבי גיל, מפקדי החטיבה ולוחמיה ובני משפחה.

ניצן צור, מערכת אתר צה"ל | 29.03.2017

"היום אני מקבל בגאווה ובחרדת קודש את הפיקוד על חטיבת כפיר, הגדולה בחטיבות צה"ל, חטיבה איכותית וייחודית, הטומנת בחובה אתגרים מבצעיים ופיקודיים רבים", אמר מפקד החטיבה הנכנס, אל"ם רצון. אל"ם רצון הודה למפקדיו והדגיש כי זוהי זכות גדולה עבורו, המלווה בתחושת שליחות ואחריות רבה להכנת החטיבה ליום פקודה ולהובלתה בקרב. "יחד, נמשיך 'להילחם בטרור ולהגן על הבית' – במומחיות, במקצועיות, בנחישות, בגאווה גדולה ומתוך תחושת שליחות ואמונה בצדקת הדרך".

"יש בלוחמים של חטיבת כפיר אהבה למולדת", אמר המח"ט היוצא, אל"ם גיא חזות. "הם גאים בה ושומרים עליה מכל משמר. יש בהם אהבה לאזרחי מדינת ישראל. הם מוכנים להקריב את חייהם למענם. יש בהם אהבה האחד לשני והיא מייצרת רעות. יש בהם אהבה לחטיבה בה הם משרתים והם גאים בה ובכומתה המנומרת. האהבה מנצחת את הרוע, המנסה לפגוע בחפים מפשע. מנצחת את השנאה. מנצחת את הפחד. מנצחת את הטרור".

בסוף דבריו פנה אל"ם חזות למחליפו: "אתה מקבל היום את הזכות לפקד על האנשים הנפלאים הללו. אין ראוי ומתאים ממך. אמן וחשל אותם ליום פקודה. עשה זאת באהבה והם יחזירו לך בענק בחזרה".

מפקד עוצבת עידן, תא"ל אבי גיל בירך את מפקד החטיבה הנכנס, ומסר כי הוא משוכנע שהכלים והיכולות שפיתח אל"ם רצון בתפקידיו הפיקודיים ובתפקידי המטה המשמעותיים שביצע, מביאים אותו מוכן מתמיד למשימה.


עמותת הלוחמים כפיר מודה לאל"מ גיא חזות ידידנו, על הקשר, הקשב והפעילות המשותפת במהלך שירותו בחטיבה ומאחלים הצלחה רבה בהמשך הדרך. לנצח תשאר חלק ממורשת החטיבה ולנצח תשאר חלק מהמשפחה המנומרת, משפחת חטיבת כפיר המורחבת.


עמותת הלוחמים כפיר מקדמת בברכה את אל"מ ציון רצון עם כניסתו לתפקיד מפקד החטיבה והצטרפותו למשפחה המנומרת, משפחת חטיבת כפיר. אנו נעמוד מאחוריך ללא סייג, נתמוך ונסייע ככל שנוכל.


מצ"ב סרטים ותמונות מהטקס – צילום "YOSTUDIOS"

 

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !