שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ביקר היום במחנה תבץ בבקעת הירדן ונפגש עם חיילים מגדוד ״נצח יהודה״ של חטיבת כפיר.

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ביקר היום במחנה תבץ בבקעת הירדן ונפגש עם חיילים מגדוד ״נצח יהודה״ של חטיבת כפיר.

השר ליברמן שוחח עם החיילים, ענה על שאלות ושמע את חוויותיהם בנוגע לשירות בצה״ל ולמשמעות המיוחדת שיש לו עבור חיילים מן המגזר החרדי.

השר ליברמן אמר לחיילים כי "הפכתם לחוד החנית של המלחמה בטרור ביו״ש. אנחנו במערכת הביטחון יודעים ומכירים את הקשיים הרבים הניצבים בפני מי שמגיע לצה"ל מהרקע שאתם מגיעים ואנו עושים הכל על מנת לחבק ולתמוך בכם. השירות שלכם כאן הוא גם תרומה גדולה להגנה על המולדת וגם תרומה לחברה בשילוב שאתם יוצרים בצה״ל ובחיזוק החברה הישראלית. זוהי חובתנו להמשיך לפעול ולסייע לכם להשתלב בחברה גם בתום השירות. אני מודה לכם על שאתם כאן משום שאני יודע שזו הייתה החלטה לא פשוטה לכל אחד ואחד מכם, ולכן מצאתי לנכון להגיע לכאן אליכם ולהביע את תמיכתי האישית".

השר ליברמן פנה גם למפקד החטיבה, אל״מ גיא חזות, ואמר לו "אל תתרגש מכל רעשי הרקע, אתה אמון על חטיבה מצוינת שעושה עבודת קודש יומיומית במאבק בטרור ואני מאוד מעריך גם את תפקודך וגם את התרומה של חטיבת כפיר לביטחון ישראל".

השר ליברמן גם הודה לרבנים של עמותת ״נצח יהודה״ שנכחו בביקור ושמלווים את הגדוד מאז הקמתו וחיזק אותם ואת פועלם בשילוב החיילים החרדים בצה"ל, ומול ההתקפות שהם חווים בחברה החרדית.

צחי משה – יועץ תקשורת לשר הביטחון

צילום: דנה שרגא, משרד הביטחון

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !