טקס התייחדות לזכר חללי חטיבת כפיר, באנדרטת החטיבה – 27.10.16

 

דובר צה"ל מוסר כי ביום (ה'), כ"ה בתשרי התשע"ז, 27 באוקטובר 2016, התקיים טקס ההתייחדות השנתי לזכר חללי חטיבת "כפיר" באנדרטת הזיכרון בעפולה. הטקס נערך במעמד ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט, מפקד פיקוד המרכז, אלוף רוני נומה, קצין חי"ר וצנחנים ראשי, תת-אלוף רסאן עליאן, מפקד עוצבת "עידן", תת-אלוף אבי גיל, מפקד חטיבת "כפיר", אלוף-משנה גיא חזות, המשפחות השכולות, חיילי ומפקדי החטיבה בעבר ובהווה.

גדודי חטיבת "כפיר" ביצעו וימשיכו לבצע פעילות אינטנסיבית וענפה בהגנה על גבולות המדינה ושמירה על ביטחון אזרחיה. חטיבת "כפיר" שכלה 176 חיילים, לוחמים ומפקדים.

צילום דו"צ
צילום דו"צ

 מדברי ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט:
"מפקדי חטיבת 'כפיר' וחייליה, במהלך השנה האחרונה תרמתם להחזרת הביטחון ושמרתם על מרקם החיים באזור יהודה ושומרון – אזור רגיש ומורכב, המחייב את הלוחמים לשמור על ערנות ודריכות בכל שעה. הודות לנחישותכם, אומץ לבכם ומקצועיותכם אנו מצליחים לאפשר אורך חיים תקין, אולם המערכה המתמשכת להבטחת ביטחון ישראל עוד לא תמה. אני סומך עליכם שתוסיפו לחתור למילוי המשימה באחריות ובעוז רוח, לפעול מול כל אתגר במקצועיות ועל פי רוח צה"ל ולהבטיח את ביטחונם של אזרחי המדינה ותושביה. בני המשפחות, אני יודע שאין ביכולתן של מילים להקהות את הכאב שאינו מרפה גם בחלוף הזמן. אנו, מפקדי צה"ל וחייליו, זוכרים את רעינו, שלחמו באומץ לב, שלצדם שירתו ושנפלו על משמרתם, מתחייבים לזכור את זכרם ולמלא את משימתם".

צילום דו"צ
צילום דו"צ

מדברי מפקד חטיבת "כפיר", אלוף-משנה גיא חזות:
"חטיבת 'כפיר' הוקמה בסערת הטרור הרצחני שפרץ בתחילת העשור הקודם. בשנה האחרונה, בעשייה בלתי מתפשרת, בלילות ארוכים, במבצעים, במשימת ההגנה האינסופית פעלו לוחמי החטיבה כנגד הטרור הפלסטיני ששוב פרץ, בנועזות ומסירות תוך שהם שומרים על ערכי צה"ל ונשארים בני אדם. משפחות יקרות, אנו ממלאים אחר משימת הדור בתורנו, מוסיפים עוד חוליה לשרשרת הנצח, מבצרים את חומת ההגנה של מדינת ישראל בכל חזית – ממש ברגעים אלה, בהרי יהודה, בשומרון ובעוטף עזה. חומה זו נבנתה אבן לאבן, בזכות מסירותם של אחינו לנשק, יקירכם, אשר פסעו בדרך בה אנו ממשיכים לצעוד שנים אחריהם. אנו מחויבים לדרכם, לכוחות שהניעו אותם לעבר המשימה, לזיכרון המורשת הברורה שהותירו אחריהם".


לתרומה מאובטחת לחיילי החטיבה trom


קטעי וידאו ותמונות מטקס ההנצחה לחללי חטיבת כפיר
צילום ועריכה:Yo Studios

כל הזכויות שמורות ©

<

כל הזכויות שמורות ©
[print_gllr id=3479]
כל הזכויות שמורות ©


לתרומה מאובטחת לחיילי החטיבה trom

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !