תעודת הערכה לגדוד נצח יהודה של חטיבת כפיר

לתרומה מאובטחת לחיילי החטיבה tromגדוד נצח יהודה יקבל תעודת הערכה ממפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת אלוף ליאור כרמלי, על תפקודו במהלך אירועי הטרור בשנה האחרונה.

עדו בן פורת , ג' באלול תשע"ו 06/09/16 12:14

חטיבת כפיר. ארכיון

חטיבת כפיר. ארכיון

צילום: דובר צה"ל

גדוד נצח יהודה של חטיבת כפיר יקבל הערב (שלישי) תעודת הערכה ממפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת אלוף ליאור כרמלי, על תפקודו במהלך אירועי הטרור בשנה האחרונה.

הגדוד פעל בגזרת בנימין והתמודד עם אירועי טרור רבים. לדברי מפקד הגדוד, סא״ל אורי לוי, ״הגדוד שלנו היה חלק בלתי נפרד מההגנה על תושבי בנימין במהלך אירועי גודל השעה. התמודדנו עם אירועים לא פשוטים- ירי, דקירה ודריסה.

"בכל פעם מחדש לוחמי הגדוד הוכיחו לי שהם לוחמים ראויים, אמיצים ושקולים המוכנים להתמודד עם כל אתגר וסכנה", הוסיף סא"ל לוי.

אחד האירועים המשמעותיים שעבר הגדוד הוא ירי לעבר חייל בכניסה לכפר תורמוסיעא. סמל נועם טובול שעמד בסמוך לחייל שנורה נטרל את המחבל והציל את חברו. על אירוע זה, נועם קיבל ביום העצמאות אות הצטיינות מנשיא המדינה והיום מקבל תעודת הערכה ממפקד האוגדה.

סא״ל לוי ברך את נועם, ״התעודה שנועם מקבל היום ממחישה את הגבורה והעוז של לוחמי הגדוד. נועם חתר למגע, נטרל את המחבל ולאחר מכן הציל את חברו״.

                                            לתרומה מאובטחת לחיילי החטיבה tromהגדוד קיבל הערכה רבה בזכות העובדה שהצליח להתמודד עם אתגרים פיזיים ומנטליים בשנה באחרונה. מפקד הגדוד מוסיף: ״הלוחמים התמודדו לאורך התקופה עם לחץ רב ואתגרים מנטלים לא פשוטים. עמדנו בעוז ובענווה לטובת הגנה על תושבי המדינה. קבלת התעודה היא סגירת מעגל משמעותית מאוד עבורי ועבור הגדוד לאחר שנה מאתגרת שכזו״.

נציין כי בקרוב יעזוב גדוד נצח יהודה את הגזרה ויעבור לתעסוקה מבצעית בגזרת מנשה.

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !