ביקשנו מלוחמי גדוד דוכיפת לתעד רגעים מהתקופה שלהם בגזרת החטיבה המרחבית בנימין.

צפו באלבום תמונות אותנטי במיוחד:

פורסם ב:

לפוסט המקורי – לחץ כאן

"במהלך חצי השנה שתפסנו קו כאן, בין הרגעים האהובים עליי היו הריצות בבוקר עם הלוחמים שלי. זו הייתה דרך מצויינת לשחרר מתחים, לשפר את הכושר ולהכיר את הגזרה היפה הזו דרך הרגליים".

סגן אביב בדוס, מפקד מחלקה בפלוגה המבצעית

לתרומה מאובטחת לחיילי החטיבה trom

"גזרת בנימין היא מורכבת ומאתגרת, וזו הסיבה שהרגשנו סיפוק רב מהעשייה כאן. הרגשנו משמעותיים בכל יום מחדש, וידענו שיש לנו חלק גדול במשימת ההגנה על התושבים"

סגן אביב בדוס, מפקד מחלקה בפלוגה המבצעית

"התמונה הזו צולמה סמוך לכפר נבי צלאח ומסמלת את עיקר העשייה שלנו: לשמור על התושבים בגזרה.
אין ספק שזו אחת התקופות המאתגרות והמפתחות שעברנו"

סגן יעקב שנקר, מפקד מחלקה בפלוגה המסייעת

"גזרת בנימין מלאה בנופים מדהימים ומיוחדים. זכינו 'לתפוס קו' במקום מיוחד זה, והתקופה שעברנו כאן הייתה משמעותית ביותר עבורי. גם ברגעים קשים ומורכבים, אלו הם החברים שלך שמחזיקים אותך ומרימים אותך למעלה. למדתי כאן הרבה על עצמי והחוויות שצברנו פה ימשיכו איתי הלאה"

סמל דן אשרף, לוחם בפלוגה המבצעית

"בתמונה ניתן לראות אותנו מבצעים מטווחים לקראת פעילות מבצעית. בכל פעילות דאגנו לצאת בצורה המקצועית ביותר, ערוכים ודרוכים לכל תרחיש. אין גאה ממני בלוחמים שלי"

סמל עדיאל ששון, מפקד בפלוגת החוד

"את התמונה הזו צילמתי עם החפ"ק שלי לפני כניסת השבת הראשונה שסגרנו בבנימין, לאחר יום עמוס במשימות רבות: פטרולים, סיורים ומארבים למען הגנה על יישובי הגזרה ותושביה. הסיפוק האמיתי הוא שאנחנו כאן בשבילם"

מפקד פלוגת החוד, סרן נתי בן

לתרומה מאובטחת לחיילי החטיבה trom

"הפעילות שלנו לא נגמרת כשיורדת השמש – אנחנו מבצעים פעילויות ביטחון שוטף שונות גם בלילה: סיורים, מעצרים, חיפושי אמל"ח ועוד, על מנת לתת מעטפת הגנה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע"

סמל אביחי דנין, קשר מ"פ בפלוגת החוד

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !