פריסה מפנקת ללוחמי וחיילי גדוד דוכיפת

הכל החל כשקיבלנו פנייה מיוצא הגדוד, אשר השתחרר לפני כשני עשורים ושומר לגדוד פינה חמה בלב. בפנייה לקח הבחור על עצמו לממן "פריסה" ומובן ש"עמותת הלוחמים כפיר" לקחה על עצמה את התיאום והאירגון.

התרומה הועברה מחו"ל לעמותה באמצעות המערכת המופלאה, הנוחה והנגישה של JGIVE ראו והפיצו את הקישור המצ"ב trom.

עם קבלת התקציב נערכה העמותה בזריזות לרכישת המצרכים, תואם המועד מול הגדוד, התורם ונערי "חיל הפינוק" – קבוצת שמיניסטים, לפני גיוס, מהישיבה התיכונית בחיספין אשר התארגנו בקבוצה הנקראת "חיל הפינוק" המפנקת תרתי משמע חיילים לוחמים קרביים בחילות השונים.

ביום ראשון בערב העמסנו עשרות קילוגרמים של מצרכים שהובלו לקירור בחיספין וביום שני בצהרים אספו רכבי הגדוד את "חיל הפינוק" והמצרכים ואילו התורם שהגיע לארץ חבר מכיוון ת"א ובשעות הערב המוקדמות החלו המנות לזרום לחיילי ולוחמי הגדוד.

התמונות הבאות מדברות בעד עצמן וכל שלנו נותר זה להודות לתורם שיזם ומימן, ל"חיל הפינוק" שנשאו בעול העשיה, לחברי העמותה על התיאומים וההערכות ולסמג"ד דוכיפת אשר למרות האילוצים המבצעיים דאג ללוגיסטיקה המורכבת הן של ההסעות והן בדחיפת האוכל לחיילים בשטח.

WhatsApp-Image-20160523(2) WhatsApp-Image-20160523(3) WhatsApp-Image-20160523(4) WhatsApp-Image-20160523(1)

ומשפט נוסף על החברה הנפלאים מ "חיל הפינוק", אולי זה הגיל ואולי סתם תחושה לא מוסברת, אבל זכינו להכיר חבורת נוער מובחר, בעל ערכים למופת הנותן מעצמו לשם הנתינה ומי שטוען כי הולך ופוחת הדור, מוזמן להיווכח שלא כך הוא אלא להיפך ואנו כעמותת החטיבה נשים מטרה ערכית חדשה נוספת לעצמנו והיא להביא כמה שיותר מנערים אלו לשורות לוחמי החטיבה.


לחץ כאן לתמונות נוספות מדף הפייסבוק של "חיל הפינוק" 

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !