לוחמי כפיר זכו לביקור ומשלוח מנות

ראש הממשלה ורעייתו לחצו ידיים לחיילים והעניקו להם משלוחי מנות. חיילים רבים ביקשו והצטלמו "סלפי" עם רה"מ ורעייתו.

ערוץ 7, י"ד באדר ב תשע"ו, 24/03/16  15:41
פורסם ב:  חדשות ערוץ 7
 

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו הגיעו לחטמ"ר עציון, לגדוד חרוב של חטיבת "כפיר", לחלוקת משלוחי מנות לכבוד חג הפורים.

השניים לחצו ידיים לחיילים והעניקו להם משלוחי מנות. חיילים רבים ביקשו והצטלמו "סלפי" עם רה"מ ורעייתו.

מח"ט כפיר אל"מ גיא חזות סיפר שיוני נתניהו ז"ל, אחיו של ראש הממשלה היה מ"פ בסיירת חרוב.

"חג שמח לכם. רעייתי ואני באנו הנה בשם כל עם ישראל, להביא לכם את תשורת החג אבל בעצם להודות לכם ולהביע את ההערכה של עם ישראל כולו וגם את התודות שלו. אתם מגנים מדי יום על אזרחי ישראל כאן בגוש עציון ולמעשה על מדינת ישראל כולה", אמר נתניהו לחיילים.

"אתם עושים את זה, כמו הבוקר, בתושייה רבה, באומץ לב ומתוך שליחות. אני עוקב אחריכם, מקבל דיווחים שוטפים כל הזמן על הביצועים שלכם ואני מתרשם מהרוח ואני מתרשם גם מהכוח. אנחנו במאבק ארוך שנים ואתם למעשה אלה שעומדים בקו החזית. אני חושב שתמיד ראוי להביע לכם את ההערכה אבל בייחוד ביום הזה, בחג פורים. זה מזכיר לנו את התקופה שהיה מישהו שחשב שיחריב את ישראל מעל פני האדמה. הם טעו אז והם טועים גם היום וזה בזכותכם, בזכות חיילי צה"ל, בזכות צבא הגנה לישראל ובזכות הרוח של עם ישראל. ואין מקום טוב יותר לבטא את הרוח הזאת של חג פורים מאשר כאן. אני רוצה להודות לכם וגם לברך אתכם על כל מה שאתם עושים למען ביטחון ישראל. שאו ברכה. חג שמח".

ראש הממשלה נתניהו אמר למח"ט כפיר "שיידע כל מי שרוצה לפגוע בנו – אנחנו נפגע בו".

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו אמרה לחיילים "אני באה לכאן אולי בהגדרה של רעיית ראש הממשלה אבל גם כאמא לחייל קרבי ביחידה קרבית, ורציתי להגיד לכל אחד מכם שאני מבינה מה האימהות שלכם מרגישות. ואני איתן עם האימהות. ואני כאן אתכם מרגישה שכולכם הבנים והבנות של כולנו וככה אני חושבת שמתייחסים אליכם.

בטח אני וגם ראש הממשלה.  תמשיכו להגן עלינו, כי אנחנו יודעים שאתם עושים את זה בצורה הכי טובה, יש לכם את הגיבוי המלא כי אנחנו רואים בכם את הילדים של כולנו אז בהצלחה ותשמרו על עצמכם, ותזכרו שאמא מחכה לכם בבית. חג שמח".

 

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !