עושים חיל: גדוד דוכיפת יזכה בפרס הרמטכ”ל ליחידות מצטיינות בצה"ל ?

עושים חיל: מי יזכה בטקס פרסי הרמטכ”ל ליחידות מצטיינות בצה"ל ?
בין היחידות שיקבלו את הכבוד – גדוד קדם של פיקוד העורף, בה”ד 1, חטיבת הצנחנים, שייטת 3 של הסטי”לים של חיל הים, הגדס”ר הבדואי וגדוד דוכיפת של חטיבת כפיר.

נועם אמיר /28/12/2015 08:07

פורסם ב: לוגו אתר מעריב החדש

לכתבה המקורית – לחץ כאן

חיילים של צה"ל מבצע צוק איתןחיילים של צה"ל מבצע צוק איתן. (צילום:תומר ניוברג, פלאש 90)

בטקס מסורתי, המתקיים מדי שנה, יעניק הערב (שני) הרמטכ”ל רב־אלוף גדי איזנקוט בהיכל צה”ל פרסי הצטיינות ליחידות צה”ל שנבחרו בכמה קטגוריות, ובהן יחידות מצטיינות, מיזמים חינוכיים, מעורבות חברתית והתנדבותית.

בין היחידות שיקבלו את הפרס: גדוד קדם של פיקוד העורף, בית הספר לקצינים בה”ד 1, חטיבת הצנחנים, שייטת 3 של הסטי”לים של חיל הים, הגדס”ר הבדואי, גדוד דוכיפת של חטיבת כפיר ועוד.

לוחמי גדוד דוכיפת של חטיבת כפיר יקבלו את פרס היחידה המצטיינת לאחר שבשנה האחרונה הציג הגדוד הישגים נאים בפעילויות מבצעיות, בעיקר בגזרת חברון. “בשנה האחרונה נע הגדוד כל הזמן בין אימון לתעסוקה, ולצד זה הצלחנו כולנו, מראשון המפקדים ועד אחרון החיילים, להעמיד את הגדוד בכשירות של גדוד מצטיין בכל הפרמטרים”, הסביר מג”ד דוכיפת בחטיבת כפיר סא”ל נתי קרן, “רוב השנה אנחנו מבצעים עבודה קשה מאוד בחברון ויש הרבה מאוד השקעה של כולם, תוך הבנה שבשביל להיות גדוד מצטיין צריך לצאת למשימת פיקוד משותפת, וכשעושים את זה עם הלוחמים, העשייה מגיעה מלמטה”.

גם בית הספר לקצינים של צה”ל, בה”ד 1, יעמוד על הבמה הערב ויקבל פרס הצטיינות לאחר שקידם פרויקט לימודי ייחודי בקרב השוחרים בקורס הקצינים, כולל פיתוח אפליקציה המאפשרת לכל חניך בקורס לשפר את הישגיו ההשכלתיים.

“בה”ד 1 התחיל תהליך של שינוי תפיסה בכל הקשור ללמידה”, הסביר סא”ל יוסי קורן, “החלטנו לחשוב אחרת ולשים בצד את שיטת הלימוד של מורה מול תלמידים הישובים על כיסא ליד שולחן. החלטנו להפוך את השיח בכיתה משיח של לימוד לדיון פתוח. בשביל זה צריך שהחניכים יגיעו לכיתת הלימוד עם החומר בראש, ולצורך כך אנחנו נותנים להם את חומר הלימוד ונותנים להם כל ערב זמן לימוד עצמי לקראת השיעור של מחר”. בין היתר פותחה אפליקציה שנקראת “אלוף המקראות”. האפליקציה מכילה את חומר הלימוד שהחניך צריך והוא יכול לשנן אותו בכל זמן נתון.

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !