לפני עוד לילה של מבצע מעצרים, אסף מח"ט כפיר את לוחמיו לתדרוך לילי. "הכל יכול להיות בכל מקום", אמר. "נהפוך כל אבן כדי למצוא את הילדים". אחד הקצינים: "כל עצור ופיסת מידע בשטח מסייעים בחקירה"

צפו בהיערכות למבצע: הלוחמים קיבלו תדריך איך לפעול אם יתקלו בחטופים או בחוטפים

לפני עוד לילה של מבצע מעצרים, אסף מח"ט כפיר את לוחמיו לתדרוך לילי. "הכל יכול להיות בכל מקום", אמר. "נהפוך כל אבן כדי למצוא את הילדים". אחד הקצינים: "כל עצור ופיסת מידע בשטח מסייעים בחקירה"‎

מתן חצרוני, כתב חדשות 2 באינטרנט | חדשות 2 | פורסם 18/06/14 16:52 

פורסם ב:
לכתבה המקורית – לחץ כאן

במהלך מבצע "שובו אחים" לאיתור שלושת הנערים החטופים, יצאו הלילה (ד') לוחמי חטיבת כפיר לפעילות באזור רמאללה, שבמהלכה עצרו 50 ממשוחררי עסקת שליט. טרם יציאתם תודרכו הלוחמים גם למקרה שבו יתקלו בחוטפים או בחטופים.

"אנחנו נמצאים ביום החמישי מאז החטיפה של שלושת הנערים באזור של אלון שבות", אמר לחיילים מפקד החטיבה, אל"מ אשר בן לולו. "יש מעצרים שמתבצעים כל לילה ויש מאמץ מאוד גדול. ההבנה היא שאנחנו עושים פה משהו חשוב מאוד".

"במערכה הזאת, זה לא רק הצוות שיסגור בית, כזה או אחר", הוסיף המח"ט והדגיש בפני הלוחמים: "הכל יכול להיות בכל מקום, כל הלחצים האלה בכל המקומות יכולים להניב פרי. חטיבת כפיר תעשה הכל על מנת להשיב את הילדים הביתה, נהפוך פה כל אבן על מנת למצוא את הילדים".

קצין בחטיבה סיפר כי בימים האחרונים פועלים לוחמי כפיר בשורה של כפרים במיוחד באזור בנימין. "פשטנו על שני כפרים באזור רמאללה שמזוהים עם החמאס", אמר. "עצרנו שניים ממשוחררי שליט ובהם גם נעאל ברגותי, מבוגר המשוחררים בעסקה. עצרנו אותו במרחב רמאללה והוא הופתע לגלות שהגענו אליו".

המפקד הוסיף עוד כי הכוחות נתקלים בהפרות סדר ומגיבים בעוצמה. "הכוונה שלנו היא לא לפגוע במי שלא צריך, ואנו ממוקדים במשימה", אמר. "לוחמים תודרכו גם למצב שבו יתקלו בחוטפים או בחטופים, וכי כל עצור ופיסת מידע בשטח מסייעים בחקירה".

 

 

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !