מתגייסים למנומרת: יום הגיוס לחטיבת כפיר

חטיבת כפיר מקבלת היום לידיה כמה מאות מתגייסים חדשים וההתרגשות בחטיבה גדולה מאוד. מג"ד בא"ח כפיר: "תעזרו לחברים שלכם"

מערכת פז"ם | פורסם 11/03/14 14:27:02

פורסם ב: logo pzm

לכתבה המקורית – לחץ כאן

 זהו היום השלישי לגיוסים והפעם, חטיבת החי"ר הצעירה ביותר והגדולה ביותר בצה"ל מקבלת כוח אדם חדש. שוחחנו עם מפקד בסיס ההכשרות של חטיבת כפיר , סא"ל אריה שחורי שסיפר לנו על מה שהולך לעבור על המתגייסים בשבועות הקרובים. "החיילים מתגייסים לבא"ח, הם יגיעו בערב, נעשה להם שיחה ונספר להם שהם עשו בחירה טובה. הם יקלטו בבא"ח, יקבלו מפקדים, יתמיינו לגדודים, ילמדו לירות, ישפרו את הכושר הגופני שלהם, לאט-לאט יהיו חיילים ואחר כך גם לוחמים בחטיבת כפיר".

כפי שמספר אריה, בעקבות שינוי שעוברת החטיבה שמיישרת קו עם שאר חטיבות החי"ר הוותיקות, חלו גם לא מעט שינויים באופי ההכשרה של הלוחמים. "ההכשרה הפכה בחודשים האחרונים להרבה יותר אינטנסיבית. רואים את זה במסע כומתה שלנו שהוא הארוך ביותר מבין כל גדודי החי"ר – הוא נמשך על פני 73 קילומטר. אנחנו משלבים יותר שבועות מלחמה, האימונים יותר קשים ואנחנו הרבה יותר בשטח", אומר שחורי. "הייחודיות שלנו בחטיבת כפיר זה ביחס של המפקדים לחיילים. זו אחת הסיבות שבגללה אנשים רוצים להגיע לחטיבת כפיר".

לשחורי יש מספר טיפים לחבר'ה הצעירים. "כשקשה מאוד, לעזור לחברים זה הכי טוב. למה? כי כשאתה עוזר לחבר, אתה חושב על הקושי של החבר ולא על הקושי שלך".

שיהיה בהצלחה!

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !