מפקד חדש לחטיבת כפיר: אל"ם אשר בן לולו נכנס לתפקידו

מחליף את אל"ם אודי בן מוחא, שבפיקודו הפכה כפיר לחטיבה מתמרנת באופן מלא, ושיתמנה לראש המטה של פיקוד הדרום

תאריך: 25/07/2013, 21:00         מחבר: דנה פטרוב, אתר צה"ל    logo atar zahal

לכתבה המקורית – לחץ כאן

אל"ם אודי בן מוחא סיים היום את תפקידו כמח"ט כפיר והעביר את הפיקוד על החטיבה לאל"ם אשר בן לולו. אל"ם בן מוחא צפוי להתחיל בקרוב בתפקידו כראש מטה פיקוד הדרום.

"התקופה הזאת הייתה מאוד משמעותית, כי במהלכה כפיר הפכה לחטיבה מתמרנת בדומה לשאר החטיבות בצה"ל. עמדנו יפה בתרח"ט ברמת הגולן ואנחנו מוכנים גם לכל תרחיש בעזה", אמר אל"ם בן מוחא לאתר צה"ל. "חשוב לי לציין שלא הייתי פה לבד בשביל לעמוד באתגר, היו איתי עשרות אנשים טובים  וההצלחה היא הצלחה משותפת לכולם. היום החטיבה מוכנה למלחמה, ואנחנו מאוד גאים באנשים שלנו ובמשימה שלנו. שיא נוסף מבחינתי הוא שדרת הפיקוד שהתפתחה כאן, של מפקדים שכולם משכמם ומעלה".

טקס החילופין. צילום: יהודה ארי גרוס, דובר צה"ל
טקס החילופין. צילום: יהודה ארי גרוס, דובר צה"ל

 

המח"ט הנכנס, אל"ם אשר בן לולו, החל את דרכו הצבאית בפלוגת חרמ"ש ושימש בעבר כמפקד המרכז לאימונים באש במל"י, גדוד חרוב ועוצבת חירם. "כפיר עברה תהליך מעורר גאווה", אמר אל"ם בן לולו. "הצלחות הלוחמים והמפקדים ובעיקר ההישגים המבצעיים הביאו את קברניטי הפיקוד לבנות עוד ועוד גדודים, גדודים שהיה לי הכבוד לפקד על אחד מהם ושתרמו תרומה משמעותית להכרעת הטרור באוי"ש. אני גאה לקבל את הפיקוד על החטיבה ומודע לאחריות העצומה הן בשגרה והן בחירום. אנחנו נמשיך יחד את תנופת העשייה בשקט ובבטחה".

אל"ם בן לולו קיבל היום את הפיקוד על הגדולה בחטיבות החי"ר של צה"ל. השבוע ציינה חטיבת כפיר שבע שנים להווסדה. "כפיר חטיבה צעירה אך מעולה", ציין מפקד עוצבת הפלדה לה כפופה החטיבה, תא"ל מוטי ברוך. "בשנים שבהן אל"ם בן מוחא פיקד על החטיבה היא התפתחה רבות. חייליה ומפקדיה מצטיינים בקורסים השונים בצה"ל, והשנה היא הגיעה לשיא בתרח"ט ברמת הגולן, שהיה מאתגר אך מוצלח מאוד".

חיילנו היקרים בחטיבת כפיר,
אנחנו אתכם !